Mardi Gras Mornings 18 april: Marknadsplatser och varför de bör vara en del av din strategi 2023

2023-04-06

Digitala marknadsplatser är ett fenomen som bara växer. I dag är det en naturlig del av konsumenternas shopping-vardag. Amazon, CDON, Tradera, Zalando, Åhléns och deras likar erbjuder kunden shopping var som helst, när som helst och säljaren möjlighet att exponera sina produkter på plattformar som redan har en befintlig kundkrets. Och inte bara inom B2C. B2B ser ut att följa efter. Vill du veta mer om marknadsplatser och vilken roll de kan spela i din kanalmix? Kom på frukostföreläsning hos Mardi Gras 18 april.

Det här eventet har redan ägt rum.

Martin Kössler – vd på Huginbiz med många års erfarenhet av att hjälpa varumärken att växa internationellt – och Henrik Klintenberg – digital försäljningsstrateg på Mardi Gras och grundare av Ondrop – förklarar hur marknadsplatser kan bli en del av din affärsstrategi och hur du skapar en sömlös integration och enhetlig kundupplevelse.

Vi pratar dos and don’ts och bemöter farhågor som “det handlar bara om pris”, “det går inte att bygga varumärke” och “det blir en dålig upplevelse”.

Hjärtligt välkommen!

Tid: 18 april, 2023 kl. 07:30-09:00

07:30 Frukost och mingel

07:45 Föreläsning

08:45 Diskussion och frågor

09:00 Avslutning


Plats
: Mardi Gras Digital, Erik Dahlbergsgatan 3 (gamla Jazzhuset), Göteborg. Närmaste hållplats är Vasaplatsen.

Det här eventet går endast att delta i på plats😊 Antalet platser är begränsat så anmäl dig så fort du kan.

Mer om Martin

Martin Kössler är vd för och grundare av HuginBiz – Helping You Grow Your International Business AB – och har i över 20 år hjälpt konsumentvarumärken och så kallade “ingredient technology brands” att växa internationellt.

Mer om Henrik

Henrik Klintenbergs expertis är digital försäljning, plattformshandel och Unified Commerce. Han har byggt upp fyra företag – däribland Ondrop – från grunden och föreläser också om digital försäljning och marknadsplatser.