Mardi Gras Mornings 6 september 2022: Martech: Vägen till ett fungerande ekosystem för marknadsföring

2022-08-23

Niklas Gustavsson är branschexperten med över 10 års erfarenhet inom Marketing Automation och datadriven marknadsföring. På vår frukostföreläsning den 6 september 2022 ger han tips på hur du tar dig igenom de vanligaste utmaningarna och skapar ett fungerande ekosystem för marknadsföring.

Det här eventet har redan ägt rum.

Niklas Gustavsson har mångårig erfarenhet som konsult och nyfiken person inom Marketing Automation och datadriven marknadsföring och är författare till boken Ondemand marknadsföring – En bok om marketing automation och datadriven marknadsföring (2020). Från i höst är han dessutom affärsområdesansvarig för Mardi Gras satsning inom detta högaktuella område.

Teknologi för marknadsföring och kommunikation, så kallad Marketing Technology eller kort och gott MarTech, har utvecklats i rasande fart under 2000-talet. Dagens verklighet är hela ekosystem av tekniska lösningar och processer. Utmaningen är inte bristen på möjligheter, utan överflödet.

Under höstens första Mardi Gras Mornings tar Niklas avstamp i de prövningar som företag ofta utsätts för när det kommer till teknologi för marknadsföring och kommunikation och ger konkreta förslag på möjliga lösningar. Behöver du bättre förstå hur verktyg och system kan samspela och därmed bidra till en bättre kundupplevelse, då är det här morgonen för dig!

Tid: 6 september, 2022 kl. 07:30-09:00

  • 07:30 Frukost och mingel
  • 07:45 Föreläsning
  • 08:45 Diskussion och frågor
  • 09:00 Avslutning

Plats: Mardi Gras Digital, Erik Dahlbergsgatan 3 (gamla Jazzhuset), Göteborg. Närmaste hållplats är Vasaplatsen.

OBS! Det här eventet går endast att delta i på plats😊 Antalet platser är begränsat så anmäl dig så fort du kan, dock senast 2 september.