PAUL och THOM lanserar ny webbplats
2024-05-28 |

Den nya webbplatsen, som är byggd med hjälp av Litium CMS och PIM, syftar till att ge besökarna en inspirerande och funktionell upplevelse. PAUL och THOM strävar efter att ge mer matmagi till folket och vill samtidigt underlätta köpprocessen, bygga långsiktiga relationer och stärka sitt varumärke i digitala kanaler.



Behovet av en ny sida uppstod för att bättre kunna möta kundernas förväntningar och erbjuda en plattform som inte bara är användarvänlig utan också fylld med inspiration för alla matälskare. Med den nya webbplatsen vill PAUL och THOM göra det enklare för kunderna att utforska deras produkter och hitta nya favoriter.


Vi är stolta över samarbetet med PAUL och THOM och ser fram emot att se hur deras digitala närvaro växer med denna nya webbplats.

Vill du ha hjälp med marknadsföring eller något annat som rör din digitala försäljning? Kontakta oss så pratar vi mer.
.
Fortsatt läsning

2024-05-16
För att sälja samtida produkter behövs en samtida webbplats
Idun Liv har förnyat sin webbplats för att spegla företagets fokus på enkelhet och snabbhet. Den nya sajten erbjuder användarvänlighet och en modern plattform för fortsatt tillväxt.

2024-05-13 | Carina Sundqvist, Marketing Intern
Maximera din räckvidd med PESO-modellen
Eftersom olika kanaler har olika styrkor så behöver du därför arbeta med dem parallellt och det är här minnesmodellen PESO kommer

2024-05-06 | Hanna Gumabon, Marketing Intern
Vad är poängen med organisk räckvidd på sociala medier?
Betald räckvidd är bra och trots att tidigare metoder inte är lika effektiva för organisk, ska du inte ge upp hoppet.