Ny design på Fellos välkomstbrev
Mobiloperatören Fello kontaktade oss med en önskan om en uppdaterad design på deras fysiska välkomstpaket. I kuvertet ligger ett SIM-kort som skickas ut till alla nya kunder som tecknat avtal.
Detta brev kan vara bland de första kontaktytorna kunden har med Fello, och vi gjorde därför vårt allra yttersta för att deras personlighet skulle speglas – som en snäll, hjälpsam och glad mobiloperatör.
Om Fello
Fello är ett svenskt telekomföretag som erbjuder mobilabonnemang. Företaget är känt för sina prisvärda och flexibla abonnemang utan bindningstid. Fello använder sig av Telias nätverk, vilket garanterar bra täckning och hög kvalitet på samtal och datatjänster. Företaget fokuserar på enkelhet och transparens, vilket innebär att kunderna får tydliga villkor utan dolda avgifter.
Vill du veta mer om design? Hör av dig!
.
Fler case
Varumärkesmanual för en semesterdröm från förr
Lilla Brattön, en historisk semesterdestination i Bohuslän, förnyas med en varumärkesmanual som förenar tradition och modernitet.
Ny skalbar design för Vermans enzymprodukter
Normas tre-delade varumärkesmanual guidar på ett lättbegripligt sätt användaren att göra rätt, och tar vara på företagets historia och alla goda värden.
Norma visual guidelines – Att vägleda ett globalt varumärke
Normas tre-delade varumärkesmanual guidar på ett lättbegripligt sätt användaren att göra rätt, och tar vara på företagets historia och alla goda värden.