Aktuellt

2024-05-13 | Carina Sundqvist, Marketing Intern
Maximera din räckvidd med PESO-modellen
Eftersom olika kanaler har olika styrkor behöver du därför arbeta med dem parallellt och det är här minnesmodellen PESO kommer in.

2024-05-07 | Hanna Gumabon, Marketing Intern
Vad är poängen med organisk räckvidd på sociala medier?
Betald räckvidd är bra och trots att tidigare metoder inte längre är lika effektiva för organisk, ska du inte ge upp hoppet.

2024-05-02 | Hanna Gumabon, Marketing Intern
Välkomna, Wangeskog
Vi är så glada att kunna berätta om vårt nya samarbete med Wangeskog!

2024-04-26 | Hanna Gumabon, Marketing Intern
Att navigera sig som företag i en värld där allt är PR
PR är mycket mer än bara medieutskick. Under MGM #15 pratade vi om hur företag kan använda PR för att effektivt nå ut.

2024-04-10 | Simon Syrén, Creative Director
Satsa på digital räckvidd
Alla vill nå ut, men få vet hur. Våga konvertera din marknadsföring till digitala kanaler.

2024-04-08 | Fanny Hadd, Marketing Intern
Välkomna, Hoss Agency
Vi är så glada över vårt nya samarbete med Hoss Agency!

2024-04-05 | Peter Elvemo, Insights & Communication Manager
23 april: Så når du ut med hjälp av förtjänad media
Under Mardi Gras Mornings #15 kommer vi prata om hur företag kan få sin berättelse att exponeras i både nya och traditionella kanaler.

2024-03-21 | Fanny Hadd, Marketing Intern
Marknadsföring spelar en avgörande roll i en lågkonjunktur
Under MGM #14 valde vi att lyfta ett ämne vi berört tidigare men som behöver uppmärksammas på nytt.

2024-03-21 | Simon Syrén, Communication Strategist
Hur ska man som marknadsförare agera i en lågkonjunktur?
Att hålla tillbaka är sällan rätt svar har det visat sig. Simon Syrén ger sina bästa lästips till dig som vill ha fakta och lära av historien.