Aktuellt

Insikter och senaste nytt om allt som rör digital försäljning – varumärke, kommunikation, webbplatser, e-handel, reklam, PR, betald räckvidd, undersökningar och mer. Prenumera på Mardi Gras Mail, vårt nyhetsbrev, så missar du inget.
  • Äldst först
  • Nyast först
  • Titel A till Z
  • Titel Z till A

2024-05-30 | Carina Sundqvist, Marketing Intern

Användarupplevelsen är avgörande för affärer inom B2B

Insikter

Trenden är tydlig att kunden tar med sig sina konsumentförväntningar till jobbet. Detta rymmer en outnyttjad potential.

2024-05-28 | Hanna Gumabon, Marketing Intern

PAUL och THOM lanserar ny webbplats

Work

Vi på Mardi Gras är glada att kunna meddela att PAUL och THOMs nya webbplats nu är live, och vi är stolta över att ha varit en del av detta

2024-05-24 | Simon Syrén, Creative Director

En ny, gammal restaurang. Elviras Skärgårdskrog.

Work

Vi på Mardi Gras fick tillsammans med Lilla Brattön vara med och namnge och skapa en grafisk profil för det som numera heter Elviras Skärgårdskrog.

2024-05-10 | Jennie Eriksson, Content Strategist

28 maj: Gör fler webbplatsbesökare till kunder

Event

Frukostföreläsning om användarupplevelsens betydelse för affären inom B2B-e-handeln i samarbete med Björn Widerström från Briqpay.

2024-05-13 | Carina Sundqvist, Marketing Intern

Maximera din räckvidd med PESO-modellen

Insikter

Eftersom olika kanaler har olika styrkor behöver du därför arbeta med dem parallellt och det är här minnesmodellen PESO kommer in.

2024-05-07 | Hanna Gumabon, Marketing Intern

Vad är poängen med organisk räckvidd på sociala medier?

Insikter

Betald räckvidd är bra och trots att tidigare metoder inte längre är lika effektiva för organisk, ska du inte ge upp hoppet.

2024-05-02 | Hanna Gumabon, Marketing Intern

Välkomna, Wangeskog

Nyhet

Vi är så glada att kunna berätta om vårt nya samarbete med Wangeskog!

2024-04-26 | Hanna Gumabon, Marketing Intern

Att navigera sig som företag i en värld där allt är PR

Insikter

PR är mycket mer än bara medieutskick. Under MGM #15 pratade vi om hur företag kan använda PR för att effektivt nå ut.

2024-04-10 | Simon Syrén, Creative Director

Satsa på digital räckvidd

Insikter

Alla vill nå ut, men få vet hur. Våga konvertera din marknadsföring till digitala kanaler.