Aktuellt

2024-03-21 | Fanny Hadd, Marketing Intern
Marknadsföring spelar en avgörande roll i en lågkonjunktur
Under MGM #14 valde vi att lyfta ett ämne vi berört tidigare men som behöver uppmärksammas på nytt.

2024-03-21 | Simon Syrén, Communication Strategist
Hur ska man som marknadsförare agera i en lågkonjunktur?
Att hålla tillbaka är sällan rätt svar har det visat sig. Simon Syrén ger sina bästa lästips till dig som vill ha fakta och lära av historien.

2024-03-15 | Fanny Hadd, Marketing Intern
Välkomna, Nordic Drives Group
Vi är glada över att kunna berätta om vårt nya samarbete med Nordic Drives Group!

2024-02-29 | Fanny Hadd & Hanna Gumabon, Marketing Interns
19 mars: Marknadsföring i lågkonjunktur del 2
Under Mardi Gras Mornings #14 lyfter vi ett ämne vi pratat om tidigare - att våga göra annorlunda och våga satsa på marknadsföring i lågkonjunktur.

2024-02-13 | Peter Elvemo, Insights & Communication Manager
Årets Semla 2024: KW Parts
Årets Semla kommer i 4 miljoner delar. Genom en B2C-kundupplevelse har årets pristagare skapat en framtidssäkrad B2B-handel.

2024-01-30 | Fanny Hadd, Marketing Intern
Så når du kundens förväntningar med Unified Commerce
Under Mardi Gras Mornings #13 förklarade vi vikten av en enhetlig köpupplevelse och möjligheterna med Unified Commerce.

2024-01-04 | Emmie Jönsson, Marketing Intern
Emmie Jönsson: 23 dagar av på riktigt
Min tid på praktiken har gett mig det jag önskat. En chans att få prova på det jag snart pluggat i tre år, innan jag ska ut i det på riktigt.

2024-01-05 | Natalie Halléni, Marketing Intern
Natalie Halléni: Ett steg från kursmaterial till arbetsliv
Jag var minst sagt nervös för hur det skulle gå till i praktiken när perioden skulle starta. Förhoppningen var stor. Jag ville veta allt.

2023-12-21 | Peter Elvemo, Insights & Communications Manager
Nordic Coffee Fest uppmärksammat i media
I slutet av februari invigs den första upplagan av Nordens största kaffefestival. Redan nu har uppladdningen börjat.