Mardi Gras Mornings 19 mars: Marknadsföring i lågkonjunktur del 2
2024-02-29 |
Det här eventet har redan ägt rum.
Det finns otaliga exempel på företag som bromsar (och kanske ännu fler som skjuter upp) sina investeringar i marknadsföring under lågkonjunktur – tvärtemot vad forskningen rekommenderar.
På Mardi Gras Morning 19 mars vidareutvecklar Simon det han pratade om i mars förra året: vad forskningen säger om hur företag bör agera marknadsföringsmässigt i en lågkonjunktur och att inte bromsa trots tuffa tider.
Läs också: Hur ska man som marknadsförare agera i en lågkonjunktur?
Med oss har vi också Kristian Höglind, sälj- och marknadsansvarig på fastighetsbolaget Aspelin Ramm. Aspelin Ramm är ett av de företag som deltog i förra årets frukostföreläsning och som efteråt bestämde sig för att förändra hur de agerade och satsa.
Ta del av teorier såväl som inspiration och Aspelin Ramms erfarenheter av effektiv marknadskommunikation i en lågkonjunktur.
Välkommen!
Mer om Simon Syrén
Mardi Gras kommunikationsstrateg Simon Syrén har pysslat med marknadsföring i snart 40 år.
Mer om Kristian Höglind
Kristian Höglind är sälj- och marknadsansvarig på Aspelin Ramm, ett innovativt fastighetsutvecklingsbolag.
När, var, hur
Tid: 19 mars, 2024 kl. 07:30-09:00
07:30 Frukost och mingel
07:45 Föreläsning
08:45 Diskussion och frågor
09:00 Avslutning
Plats: Mardi Gras Digital, Erik Dahlbergsgatan 3 (gamla Jazzhuset), Göteborg. Närmaste hållplats är Vasaplatsen.
Det här eventet går endast att delta i på plats😊 Antalet platser är begränsat så anmäl dig så fort du kan.