Case

Noggrant förarbete gav Strivo en innehållsrik och användarvänlig site
Projektet startade med ett noggrant förarbete i form av en förstudie och nulägesanalys över den befintliga webbplatsen. Resultatet blev en användarvänlig webbplats med Umbraco CMS, som trots komplexitet och mycket innehåll upplevs lättnavigerad för både redaktör och besökare.

En skalbar e-handel med plats för inspirerande innehåll åt Huski Wear
Outdoor-varumärket Huski Wear startade e-handel med hjälp av Litium commerce. Från barmark till välpistat lagom till vintersäsongen.

Snabb leverans av ny webbplats till Götheborg of Sweden
Götheborg of Sweden behövde en ny webbplats inför nästa äventyr. Och snabbt behövde det gå. Resultatet är en Umbraco-lösning med smarta integreringar.

AMP ger Doggys produktsidor topplacering i sökmotorer
Doggys produktsidor rankade lågt i SERPS jämfört med konkurrenter och återförsäljare. AMP (accelerated mobile pages) resulterade i topplaceringar redan nästa dag!

Ny design och SEO-fokus på Enzymprodukters nya webbplats
Enzymprodukters befintliga webbplats saknade ett tydligt grafiskt manér och innehållet spretade. Med ett gediget förarbete tog vi fram en site med nytt visuellt uttryck som gav rätt magkänsla.

Nulägesanalys och strategi för Trädgårdsresans besöksmålsutveckling
Läs om hur vi hjälpte Trädgårdsresan med en nulägesanalys och framtagning av strategiskt underlag för besöksmålsutveckling. Vi arbetade tillsammans med Trädgårdsresan för att förstå deras behov och skapa en anpassad lösning som passade deras verksamhet. Upptäck hur vi kan hjälpa ditt företag att utveckla en strategi och skapa en bättre upplevelse för dina kunder.

Nytt backend gav Bovision en snabbare site
Mardi Gras och Bovisions samarbete har pågått under många år, men 2020 bestämde sig Bovision för att satsa hårt på att optimera upplevelsen för besökaren. För att förbättra webbplatsens hastighet byttes därför backendet helt ut. Resultatet blev något av det snabbaste som går att erbjuda.

Gediget varumärkesarbete gav Strivo en helt ny kostym
Strukturinvest Fondkommision behövde uppdatera sitt varumärke. Ja, faktiskt ändra det helt. Resultatet blev ny logotyp, ny visuell profil och ett nytt namn, Strivo.

Konverteringsoptimerad webbplats för Massoptimering
Massoptimering behövde ett omtag av sin befintliga webbplats. Projektet tog avstamp i en förstudie och konkurrentanalys som till slut mynnade ut i en konverteringsoptimerad site med sökordsoptimerat innehåll.